niedziela, 4 grudnia 2016

Pomysły na gwiazdkowe prezenty, czyli muzyczne gadżety (13)

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, i jak w sensie religijnym obchodzi je tylko część z Polaków, tak w kwestii podarków jesteśmy praktycznie jednomyślni - prezenty pod choinką muszą być. 

Jeśli macie w kręgu bliskich - melomanów, to spieszę z podpowiedzią, z czego prawdopodobnie mogliby się ucieszyć. A natchnęła mnie do tego postu strona Joe Bonamassy. Jego merch jest mocno rozbudowany, ale zadumałam się nad jego jakością (merchu - nie Bonamassy ;) tu nie ma co się zastanawiać słuchać TRZEBA!). Bo jakoś nadal nie układa mi się w głowie, kto może być zainteresowany kupnem maskotki w kształcie w/w gitarzysty. Ok, jest wspaniały, ale maskotka?!  Co innego kieliszki do shotów ;)

Propozycje, które dziś Wam przedstawiam są jednak mi bliższe. Także w sensie geograficznym, bo bez trudu kupicie je w Polsce. A gdzie dokładnie - znajdziecie w linkach.


źródło: alenuty.pl

Na polską pogodę prezent jak znalazł. W księgarni muzycznej alenuty.pl znajdziecie piękne parasole z zapisem nutowym utworu Bacha. Parasol ma stosunkowo dużą czaszę (100 cm średnicy) i wygląda niezwykle elegancko i niebanalnie. Do tego można wybrać, który z kolorów ,biały czy czarny, ma przeważać. Jak dla mnie to piękne połączenie muzyki, elegancji i muzycznej manii :)

W tym samym sklepie znajdziecie także bardzo ładne podkładki pod mysz komputerową. Tutaj zdobi je autograf Fryderyka Chopina. Jak zapewnia nas sprzedawca na swojej stronie - bardzo dobrze działają na niej zarówno myszki optyczne i kulkowe. Nie wiem jak Wam, ale mi się taki sposób promocji naszego muzycznego geniusza bardzo przypadł do gustu.

źródło: alenuty.pl

Nie wiem czy byłam grzeczna i Mikołaj mi coś z tych rzeczy przyniesie, ale na którąś z teczek na pewno się po Świętach skuszę. Tylko nie wiem na którą....ok, obie są cudne!


źródło: alenuty.pl

Jeśli znamy melomana bliżej i wiemy, że nie obrazi się, iż próbujemy mu meblować mieszkanie, to możemy zaryzykować kupno jeden z modeli wiszących lamp, które proponuje sklep muzyczny Duet


W tym samym sklepie znajdziecie też szelki z muzycznymi motywami! Wyglądają solidnie i mogą przypaść do gustu zarówno symfonikom, jak i punkowcom :D


źródło: www.sklepmuzycznyduet.pl


Na koniec mam dla Was propozycję stricte gwiazdkową. Na stronie sklepu Muzyczny.pl znajdziecie produkty Zebra Music. Bombki choinkowe wyprodukowane w Polsce (!) mają tak niespotykane muzyczne kształty, że niezwykle cieszą oko. Ten gramofon jest po prostu bajeczny, a akordeon (bajan? ;) ) wybitnie kojarzy mi się z rosyjską muzyką ludową. Prócz nich sklep oferuje jeszcze bombkę w kształcie gitary, fortepianu, mikrofonu, perkusji oraz pianina w dwóch odcieniach. 
a prócz bombek - srebrne wisiorki w kształcie gitar, no w ogóle warto tam poszperać :)


źródło: muzyczny.pl


Mam nadzieję, że choć trochę ułatwiłam Wam poszukiwania i/lub podsunęłam pomysł Waszym Mikołajom? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz