poniedziałek, 28 grudnia 2015

Byłam grzeczna! :)

A jednak, wbrew moim wyliczeniom, byłam w tym roku bardzo grzeczna :)

Mikołaj zostawił dla mnie pod choinką dwie brakujące mi do pełnej dyskografii zespołu Третий Рим płyty. Miałam je w wersjach cyfrowych co prawda, ale co krążek, to krążek.  Zwłaszcza, że na "О другой стороне" prócz muzyki znajdują się zdjęcia i teledysk(a klipy tego zespołu to kolejny materiał na opowieść). No i powiedzmy sobie szczerze - świadomość, że jako jedyna osoba w Polsce posiadam ich wszystkie albumy też wpływa na mnie dodatnio (a moje ego ma dziś ucztę ;) ). 

Tak...każdy ma takiego znajomego co się wciska na zdjęcia, jak ten renifer :)

Już niedługo zapraszam na podsumowanie roku. A teraz wracam do stołu, bo ciasta same się nie zjedzą, a herbata sama nie wypije - a taki muzyczny zestaw do jej parzenia przyniósł mi Mikołaj. Muszę przyznać, że zna mnie naprawdę nieźle - wszystkie prezenty były bardzo trafione!

To jest genialny podarek dla ludzi z taką sklerozą jak ja - zrobię sobie herbatę i po 20 minutach o niej sobie przypominam - a tu nadal ciepła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz