piątek, 2 stycznia 2015

ARIA "ЧЕРЕЗ ВСЕ ВРЕМЕНА"

Nie mogę się oderwać od płyty Arii "Через Все Времена". Wiem - jestem mało obiektywna, ale naprawdę nie rozumiem tych, do których album muzycznie nie przemawia. Dla mnie to fantastyczny krążek! Nie odkleja się od odtwarzacza i DOBRZE!
Panowie pozamiatali !!!

PS. Nadal nie mogę uwierzyć, że moje nazwisko znalazło się wśród tych, którym Zespół dziękuje za wsparcie w książeczce do płyty...co chwilę sprawdzam, czy nadal tam jestem :) Dla mnie to czysta MAGIA! (sorry, jeśli ktoś poczuł tu zbyt zadufaną nutę - ja po prostu cieszę się jak dzieciak i dzielę się tym, z tymi, którzy rozumieją mnie)


4 komentarze:

  1. O jeżu, znaleźć swoje nazwisko w podziękowaniach ulubionego zespołu... a więc jednak takie rzeczy się zdarzają.
    Gratuluję.
    Gratuluję i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. @insider - Dzięki wielkie! Sama ciągle nie mogę uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaje na tym blogu i się nigdzie z niego nie ruszam! :D
    (Tak kończy się moje szukanie rosyjskich zespołów metalowych).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Sweet Little Kath: to wspaniale!!! Bardzo się cieszę - to mnie motywuje do dalszego, jeszcze bardziej rzetelnego pisania! Dziękuję! a nowy post już w przygotowaniu. Pozdrawiam!

      Usuń