piątek, 6 września 2013

Pozytywna końcowka kiepskiego tygodnia

Nie, nie będę narzekać na "dającą się wyczuć w powietrzu jesień". Jestem dziwna, bo ja na nią czekam...Ponarzekam na muzykę, a raczej co się w ostatnim tygodniu w rosyjskim świecie muzycznym działo. 
W poniedziałek zaczęło się od wiadomości, że ECLIPSE HUNTER skończyli swoją działalność. Może jakoś bardzo nie będę tego opłakiwać, ale jednak szkoda.
Następnego dnia wiadomość (jak dla mnie) był dużo gorsza - z zespołu ТРЕТИЙ РИМ odszedł Michaił Rupczew. Obie strony zapewniają, że gitarzysta po prostu zaczął iść w innym kierunku muzycznym i nie była to sprawa osobista, nadal zostają przyjaciółmi. Jednak mi jest bardzo żal. Michaił, który prawie od pierwszych dni tworzył zespół, po dziesięciu latach postanowił go opuścić i to tu przed świętowaniem 10-lecia zespołu, przed kolejnymi koncertami z zespołem ЧЕРНЫЙ ОБЕЛИСК...To musiał być drastycznie inny kierunek, który gitarzysta dla siebie wybrał, że zdecydował się w takim momencie odejść. Nikomu nie chcę przypisywać winy, bo nie o to chodzi, mnie tylko jest strasznie smutno, kiedy po tylu latach rozchodzą się czyjeś drogi, choć sama na koncie mam więcej pozapominanych niż utrzymywanych znajomości.
Na zmianę nastroju podrzucam klip zespołu, który nagrał swoją wersję "I Remember You" zespołu SKID ROW.



A żeby jeszcze bardziej pozytywnie skończyć ten tydzień mam dla odmiany dobrą wiadomość: zespół Гран-КуражЪ, który swoim odejściem do ARII osierocił Michaił Żytniakow - znalazł następcę wokalisty i już nagrał z nim nowy materiał.
Jewgienij Kołczin posiada, rzecz jasna, inną barwę głosu niż Michaił, ale mam wrażenie, że znajdzie uznanie wśród fanów zespołu. 13 września br Гран-КуражЪ po raz pierwszy zagościł na scenie w odnowionym składzie. Jewgienij nie będzie miał lekko, jak to zwykle bywa przy takich zmianach, ale cóż do odważnych świat należy.

Okładka singla nagranego już z nowym wokalistą, którego można posłuchać tu.

A tak swoją drogą, to chyba wolę nudne tygodnie... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz