poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Muzyczny jarmark


Lato w pełni. Słońce przygrzewa, przypieka, przysmaża...a nawet robi te trzy rzeczy na raz. A ja tak lubię, bo jak jest lato to ma być ciepło. Jak jest lato to musi być też Jarmark św.Dominika w Gdańsku. Corocznie odwiedzam go po kilka razy i szperam. A przy okazji udaje mi się zawsze odbyć kilka ciekawych rozmów ze sprzedawcami staroci oraz płyt kompaktowych i winylowych. 

Tym razem przed wyjściem na jarmark udało mi się zrobić porządek we własnych winylach. Trzymane w szafce, "bo przecież nie wyrzucę", ale nie słuchane, denerwowały mnie chyba bardziej niż Zagłobę puste kielichy. Po ostrej selekcji czarne krążki powędrowały ze mną na stragan, na którym przechodząc parę dni wcześniej umówiłam się na zakup rosyjskich nagrań. Właściciele odłożyli mi kilka tytułów, wśród których znalazłam dwa albumy zespołu АЛИСА, w tym kultowy już dziś "Блок ада"! 
Na szczęście udało mi się namówić sprzedawcę, aby wziął moje naprawdę mało wartościowe winyle i obniżył za to cenę rosyjskich krążków(a na margionesie dodam, że oba egzemplarze analogów są w stanie idealny, nigdy nie grane!). I takim sposobem moją wciąż jeszcze skromną kolekcję powiększyłam o nowe trofea! :)

Ale prócz płytowych znalezisk, udało mi się tym razem odbyć bardzo ciekawą rozmowę z dwoma sprzedawcami płyt kompaktowych. O czym? O muzyce, rzecz jasna! Bardzo lubię takie pogawędki, zwłaszcza, kiedy mam przed sobą tak wielokierunkowo muzycznie zainteresowanych Rozmówców, których serdecznie pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. @insider: Pewnie we wrześniu, bo jeszcze za mało razy ją przesłuchałam, a, że na półce z kompaktami ostatnio zrobił się mały tłok, to chcąc niechcąc "Blokada" musi poczekać :) Pozdrawiam!

      Usuń