poniedziałek, 5 sierpnia 2013

FRAGILE ART dla mocnych uszu



Całkiem niedawno trafił do mnie wokalista tego zespołu i zachęcił do przysłuchania się ich nowemu singlowi. O krążku trochę później, a teraz kilka słów wstępu z kim mamy przyjemność. 

Moskiewski zespół FRAGILE ART powstał w 2004 roku, choć dopiero dwa czy nawet trzy lata później skład grupy okrzepł i zaczął wydawać owoce swojej pracy. Od tego czasu FRAGILE ART zdążył się poznać nie tylko rodzimej, ale i zagranicznej publiczności - w tym polskiej. W 2007 roku nakładem jednej z największych rosyjskich wytwórni CD-MAXIMUM ukazał się ich debiutancki album pt.: "Axiom", który zebrał dużo pozytywnych recenzji publikowanych w różnych środkach przekazu. Płyta promowana wieloma koncertami w kilkunastu miejscach dała grupie dobry start. 
Na początku lipca br., w składzie: Siergiej Diczko(wokal), Władimir Starodworcew(bas) i Aleksandr Worobiew(perkusja), FRAGILE ART wypuścili singiel "Gods That We Can't See", którego możecie posłuchać tutaj. Jak dla mnie brzmi bardzo obiecująco i nabrałam ochoty na ciąg dalszy, a Wy? :)

Jak zapewniał mnie Siergiej, zespół obecnie intensywnie pracuje nad drugą pełno wymiarową płytą, która ma się ukazać światu nową muzykę na jesień. Mam nadzieję, że będziemy mogli ją usłyszeć nie tylko na płytach, ale i na polskich koncertach. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz