wtorek, 25 czerwca 2013

"SKY IS OVER" russian version :)



Zespół КОRSИКА, o którym kiedyś już pisałam, tym razem objawił światu swój mini album "Live in studio". Jak sam tytuł wskazuje, wszystko zostało nagrane na żywo w studiu, choć panowie przyznali, że dograli jeszcze osobno chórki. Na płytę weszły cztery utwory z poprzednich płyt i jeden cover, o który opiera się cała promocja. A utwór muzycy wybrali nie byli jaki, bo "Sky Is Over", który pierwotnie zamieścił  Serj Tankian (wokalista SYSTEM OF A DOWN) na swoim solowym albumie. 

W rosyjskiej wersji utwór opatrzono tytułem "И я рядом"/"I ja jestem obok"/, a możecie go posłuchać tutaj.

Ostatnimi czasy zespół popełnił jeszcze klip, ale... oceńcie sami, ja jednak zdecydowanie wolę ich słuchać niż oglądać:

2 komentarze:

  1. Całkiem przyjemny kawałek - dla Panów spory plus za nie małpowanie wokalnych wstawek Serja

    OdpowiedzUsuń
  2. @insider: Też się obawiałam tych wokaliz i cieszę sie, że zastąpiły ją dźwięki gitary i że w refrenie wokalista nie siłował się z wysoką tonacją tylko ją sobie obniżył do wygodnego dla siebie poziomu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń