czwartek, 31 stycznia 2013

Nowy klip GRENOUER

No to specjalnie dla Was - trailer nowego klipu zespołu GRENOUER! To pierwszy klip promujący nowy album "Blood on the Face". Jego powstanie zawdzięcza się dwóm osobom.

Aleksandr "True" Afanasjew  - kiedyś dyrektor agencji koncertowej, dziś fotograf i reżyser. Jak sam mówi: "Dla mnie to nie jest pierwsza muzyczna praca z klipem, ale pierwsza, z której jestem naprawdę zadowolony. Na tym klipie w końcu udało mi się pracować ze świetnym operatorem Aleksandrem Jewdokimowem, a także z dużą liczbą ciekawych osób, którym jestem wdzięczny za wcielenie scenariusza. Przemysł muzyczny w Rosji przeżywa ciężkie czasy i jestem szczęśliwy, że możemy jeszcze stanowić tą część mechanizmu, która wciąż posuwa do przodu wysokiej jakości muzykę alternatywną. Czas trwania wideo jest ograniczony przez muzykę, ale postaraliśmy się włożyć w niego niewielki kawałek kina. Dla mnie ten klip jest oo samotności jednego konkretnego człowieka, który z uporem odpycha od siebie rzeczywistość, to co go otacza. Człowieka-ascety, który żyje w swoim wymyślonym świecie, tak jak i my to czasem robimy. Hasło klipu mówi "Еveryone creates his own loneliness", i mam wielką nadzieję, że to nie stanie się naszą życiową dewizą."

Aleksandr "Hipnoza" Jewdokimow - reżyser z wykształcenia, który ponad dziesięć lat pracuje w przemyśle muzycznym i modowym.
“Dla mnie zawsze jest wielką przyjemnością nie po prostu dobrze jakościowo wypełnić scenariusz, ale  także dodatkowo opowiedzieć historię przez wizualne metafory.  Na tym klipie mogłem światłem, plastyką,  kompozycją oddać obraz świata mojego bohatera, skłóconego ze swoim własnym "ja". Kiedy reżyser stawia zadanie w taki sposób, to czujesz, że jest w tym coś prawdziwego.To, w co warto włożyć duszę. Jestem szczęśliwy, że coraz więcej muzyków odnosi się do robienia klipów nie tylko jak do komercyjnej wizytówki, ale również jako do artystycznego przesłania, które ma pobudzić słuchaczy. Jestem zadowolony z produktywnej pracy reżyserem i, rzecz jasna, z rezultatu, z głęboko odczuwającymi i profesjonalnymi ludźmi zawsze jest przyjemnie tworzyć coś nowego. Jak zawsze, dziękuję naszemu ekipie zdjęciowej: chłopaki, jesteście najlepsi!"

Oto przed Wami przedsmak nowego klipu GRENOUER:  



Большое спасибо Андрею "Ind" за предоставленную информацию!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz