poniedziałek, 17 grudnia 2012

Warwick - miało być inaczej

Tak, dziś miało być inaczej i pisać miałam o czymś zupełnie innym, ale tak ważna dla mnie okazja, nie może przejść bez echa:) 
Tych, którzy znają język rosyjski, zapraszam do lektury swojego artykułu na rosyjskiej stronie dla profesjonalnych basistów. Pewnie, że jestem dumna :)

Z BassBoomBang.ru poznałam się, gdy szukałam kiedyś tekstów o Anatoliju Krupnowie. Dzięki stronie poznałam basistę, o którym Wam niedawno pisałam. Sierż Chlebnikoff - ex basista MECHANICAL POET i zespołu COLA, teraz uczy kolejne pokolenia jak grać na basie, zgłębia dla innych tajniki gry Alika Granowskiego, a w tzw.międzyczasie zajmuje się dziennikarstwem. To on podrzucił mi pomysł napisania reportażu z fabryki Warwicka i on poukładał moje nieraz mocno poczochrane myśli:)

2 komentarze:

  1. WOW - kawał tekstu (aż szkoda, że z językiem u mnie krucho). Zamieścisz na blogu polską wersję? ;P

    OdpowiedzUsuń