sobota, 15 grudnia 2012

Najstarszy wykonawca metalu w Rosji

Jak mi ktoś nieraz wypomina, że mogłabym zająć się czymś poważniejszym, niż metal czy rock, bo w tym wieku to już raczej nie wypada, odsyłam rozmówcę do dziadka Hermana. Nie, to nie mój dziadek - swoich niestety nie miałam okazji znać - to taki starszy pan, który mieszka w rosyjskiej części malowniczej Karelii. Uznawany jest za najstarszego metala w Rosji i co jakiś czas robi się o nim głośno, kiedy skończył 70 napisano o nim nawet w dwutygodniku "Rolling Stone".
Wśród ulubionych zespołów dziadka Hermana jest IRON MAIDEN, METALLICA i ARIA. Prócz muzyki starszy pan, tworzy teksty dla swojego zespołu ВСЁ/WSZYSTKO/, który istnieje już 15 lat.

I wszystko to brzmiało by dość groteskowo, gdyby nie to, że ten człowiek naprawdę daje czadu - nie gra jakiegoś lekkiego rocka, ale prawdziwy metal!

Nie ważne ile masz lat - ważne, że w sercu muzyka jeszcze Ci gra! A ja raczej już nie zajmę się niczym poważniejszym :) Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz