czwartek, 22 listopada 2012

F.R.Y. - mocne uderzenie z Petersburga




Death metal to raczej nie moja bajka, wolę, kiedy można usłyszeć o czym wokalista śpiewa, a w tym przypadku zostaje wierzyć, że nie są to jakieś skończone brednie:)

Na zespół F.R.Y. natknęłam się jednak już kilka razy i za każdym z tych przypadków byłam mile zaskoczona. Na równi z muzyką, a może nawet mocniej, jestem zafrapowana przyjmowaniem mnie przez muzyków. Miałam kilkakrotnie z nimi kontakt (a jak to ja, nie wiedzieć czemu, najszybciej dogaduję się z basistami, więc po nim najbardziej mogę sądzić)  i za każdym razem ich reakcje były ponad przeciętnie sympatyczne. 
A jak się przekonam do ludzi, to łatwiej jest mi słuchać wykonywanej przez nich muzyki. Nawet jeśli ta nie mieści się teoretycznie na mojej muzycznej półce.

Zespół F.R.Y. powstał w 2006 roku w Sankt Petersburgu. W skład trio wchodzą: Dron - wokalista, gitarzysta, Jay - gitarzysta i Voron - basista. A gdzie perkusista? Ten wakat zajmują, zmieniający się na przestrzeni czasu, muzycy sesyjni. Po tym, jak miejsce wokalisty zajął Kert, zespół przeszedł na rosyjski język w swoich tekstach i oczywiście przez to stał mi się bliższy.

Grupa dotychczas nagrała dwie EPki i jednego singla, za to może się pochwalić klipami oraz udziałem w filmie "Underground, jak nie zostać gwiazdą", o którym kilkakrotnie już wspominałam. 

No to teraz czas posłuchać, ale, żeby nie było - ostrzegałam:)


Dyskografia:

(2007) "Orange demo" 
(2007) "Illusions.ru"
(2009) "По нотам дождя"/ "Po nutach deszczu"/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz