poniedziałek, 8 października 2012

Koncerty pod silnym wezwaniem


W ostatni piątek w Moskwa Hall odbył się koncert, który powiększony o zespół ДЕКАБРЬ odbędzie się ponownie w Sankt Petersburgu. Wpierw jako support wystąpił TRZECI RZYM, którego ostatnio dość często wspominam (tak a propos, ich drugi album można łatwo nabyć na ebayu:)). Ale o nich jeszcze napiszę później.

Gwiazdą wieczoru był CZARNY OBELISK, który wydał pierwszą część płyty typu "the best of", z tą różnicą, że każdy kawałek był nagrany od nowa, z nowym pomysłem i w lepszej jakości.
Prócz członków zespołu byli także zaproszeni goście, którzy wystąpili także na nagraniach. Wśród nich znany w Polsce i lubiany - Artur Bierkut!

Aż żal, że nie miałam aktualnej wizy!

Tej jesieni to jednak nie jedyny koncert, który mnie niestety ominie (nie narzekam, bo pojadę na inny, który oczywiście Wam zrelacjonuję, choć akurat nie będzie dotyczył rosyjskiej muzyki). 4 listopada na jednej scenie z okazji dwudziestych piątych urodzin grupy МАСТЕР wystąpią prócz szanownych Jubilatów АРИЯ, ЭПИДЕМИЯ  i wspomniany już dziś ЧЁРНЫЙ ОБЕЛИСК.

Powiedzmy sobie szczerze - takie występy są w 90% po prostu przeciętne. Bardzo rzadko bywa, żeby przy takim, co by nie powiedzieć o "wyjadaczach scen" i  ich profesjonalizmie, organizacyjnym spięciu udał się koncert ponad przeciętny. Oczywiście "przeciętny" występ takich tuzów to też wielkie wydarzenie i dlatego jeśli ktoś będzie w pobliżu to proszę wybrać. Koniecznie! 


A wracając do zespołu ТРЕТИЙ РИМ. Dziś dostałam od grupy paczkę! Nie dość, że dzięki temu powiększyła mi się kolekcja płyt (a te trafiły do mnie z imiennymi autografami!), to jeszcze dostałam coś do mojego zbioru gadżetów! A mianowicie kwaadratowy magnes ze zdjęciem okładki drugiego albumu. I niech mi ktoś powie, że to nie jest fajny zespół;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz