poniedziałek, 1 października 2012

1 urodziny "Rosyjskiego Metalu" :)


Tempus fugit...i to BARDZO szybko! 
Dziś mija rok od kiedy pojawił się pierwszy wpis na tym blogu, a ile rzeczy od tamtego czasu sie zdarzyło, ile muzyki przepłynęło przez moje uszy, ile stron odwiedziłam - tego nikt nie jest w stanie policzyć. Są jednak rzeczy zmierzalne i policzalne, które podpowiada mi statystyka bloggera.

Oto roczne podsumowanie. 
Najczęściej czytane wpisy: 1. "Martwy sezon - album roku"
                                         2. "O wyższości rosyjskiego metalu nad metalem z reszty świata"
                                         3. "Trzeci Rzym" (поздравляю!)

Miło mi, że chciało Wam się mnie odwiedzić, skomentować, napisać na maila, wysłać gadżet (!). Każde wejście jest dla mnie dowodem na to, że to co robię, kogoś jeszcze prócz mnie interesuje! A to miłe i bardzo porządane uczucie:) 
Dziękuję także tym, którzy trafili do mnie przypadkowo szukając po haśle "jak łyka młody pelikan", czy "koncert w Laskach". Szkoda, że nie znaleźli tu intersująccej ich informacji, ale może i odnaleziona przypadkowo tematyka ich wciągnęła? Kto wie?

Muszę przyznać, że z czasem hasła, po których wchydzili internauci, były coraz bardziej "na temat" i to niesamowicie mnie cieszy. Dużą satysfakcję czerpie także z tego, że część zespołów - patrząc po ilości wejść na dany wpis - zaczęła się cieszyć popularnością wśród Czytelników. Prócz oczywistych tuzów jak ARIA, MASTIER, ALISA, które mają w naszym kraju już pewne grono fanów, ku mojej nieskrywanej uciesze powoli swoje grono słuchaczy zdobywają m.in. CZARNY OBELISK, PIKNIK czy TRZECI RZYM. 

A teraz, ponieważ 1/3 wyswietleń mojego bloga pochodzi od rosyjskich użytkowników sieci - pozwolę sobie zwrócić do nich w ich ojczystym języku.


Здрасте!
Так как русскоязычные посетители моего блога составляют 1/3 всех читателей я хочу обратиться Вам на вашем языке:) 
Мне очень приятно, что посещаете мой сайт - надеюсь google translate Вас не подвергает. Спасибо всем, кто зашел, кто написал мне в личку, кто поинтересовался.

Мою особенную благодарность приношу всем Музыкантам, с которыми мне удалось пообщаться - я знаю, что многих оставила в недоумении и они до сих пор задумываются над тем "зачем ей все это?".

Не смотря на то, что иногда Вам было непонятно, что это просто мое увлечение, я встретилась с Вашей стороны лишь с одобрительными откликами. 

Хотелось бы еще поблагодарить всех, кто помогает мне собирать коллекцию пластинок: в том числе и Музыкантов, и Продавцов, которые ищут для меня теоретически не добываемые записи - всем Вам ОГРОМНОЕ СПАСИБО!

 A na koniec ROZWIĄZANIE KONKURSU!
Bardzo dziękuję Wszystkim za udział w konkursie, którego zwycięzcą okazał się Piotr z Zielonej Góry. Ze zwyciezcą, w celu ustalenia wysłania nagrody, skontaktuję się osobnym mailem. GARTULUJĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz