poniedziałek, 24 września 2012

Oleg Izotov w zastępstwie

Post, który miał się ukazać dzisiaj - ukaże się jutro, bo kiedy go kończyłam znalazłam takie przyjemne filmiki zapowiadające płytę "The Expeiments" Olega Izotova. Kto zacz? Proszę spojrzeć tu.
Oczywiscie płyta nie jest nowa, ale jakoś ociagałam się z jej kupnem. Po tym, co usłyszałam na tych filmikach wciągam ją do pierwszej trzydziestki płyt najbardziej poszukiwanych:) Oj, a ta lista, zamiast się skracać,  to w ogóle coraz dłuższa się robi...



Swoją drogą popatrzcie jakie doborowe grono! A jeśli nawet nazwiska niewiele Wam mówią, to spójrzcie, że perkusista i basista grają z nut! Co przy basistach jeszcze mogę zrozumieć, to już grajacy z nut perkusiści sa dla mnie czarną magią!Coś wspaniałego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz