czwartek, 27 września 2012

Heavy metal z Woroneża


nazwa: ВРАТА/WROTA/
rok powstania: 2001
miejsce powstania: Woroneż
język utworów: rosyjski
oficjalna strona zespołu: http://vrata-rock.ru/


Kiedy ostatnio prowadziłam wywiad z grupą STATEK WIDMO, gitarzysta - Siergiej Baranow wspomniał o heavy metalowym zespole z ich rodzimego Woroneża. Takie wiadomości odstawiam gdzieś na półkę w myślach z napisem "poszukać" , a one czekają tam na wolniejszy czas.

I choć ten czas wbrew pozorom nie jest jakiś dla mnie swobodniejszy, to postanowiłam sięgnąć po wspomnianą grupę, bo bałam się, że potem w natłoku nowych wiadomości gdzieś mi poginą.

A więc przed Wami grupa ВРАТА/WROTA/ z Woroneża. I tak jak ich filozofia, a może jej brak (!), powiem szczerze trochę studzi mój zapał, to muzykę chyba warto poznać.

Historia zespołu, pełna jest zmian muzyków(o których nie będę się rozpisywać, może warto tylko dodać, ze w pierwotnym składzie na gitarze grała kobieta), wylanego do gardeł piwa i koncertów w warunkach domowych, garażowych i bardziej cywilizowanych. Zespół bardzo często bierze udział w zjazdach harleyowców, co biorąc pod uwagę, jaką gra muzykę - nic dziwnego:)

I tak wszystkich fanów tradycyjnego metalu zachęcam do bliższego zapoznania się z twórczością woroneskich muzyków. Kto wie, może jeśli Wam się spodobają, to ich następny album, nad którym zespół właśnie pracuje, sprzeda się także w Polsce?







Dyskografia:

(2010) "Дорога зовёт"/"Droga wzywa"/
oraz udział w 9 składankach (!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz