sobota, 26 maja 2012

Dzień Mamy!

Z okazji Dnia Mamy wszystkim mamom, a przede wszystkim mojej Mamie - najserdeczniejsze życzenia i podziękowania za to, że oddałyście nam swoją miłość, czas i energię. 

Mojej Mamie chcę szczególnie podziękować, za to, że wspiera to, co robię i przyjmuje moją pasję nie tylko  z dużym zrozumieniem, ale i sama mnie inspiruje do dalszych poszukiwań oraz, kiedy wszyscy wokół sprzysięgną się przeciw mnie mówi: daj spokój - oni nie mają racji.

Dla Mam, które rozumieją swoje rockowe dzieci - LOUNA:



A dla Mam, które mimo wszystko szukają porozumienia ze swoimi dziećmi, choć ich nie rozumieją: Kipiełow, ale z czasów, gdy śpiewał jeszcze w PŁYŃ, PIEŚNIO. Może po jakimś czasie Mama sięgnie po ARIĘ, albo KIPIEŁOWA i razem sobie posłuchacie? Moja już słucha!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz