środa, 1 lutego 2012

Muzyczne gadżety (2)

Ostatnio w muzycznych gadżetach opisywałam Wam grającą poduszkę vel "śpiewający krzew":) Tym razem opowiem o jeszcze większym, bo z punktu widzenia przydatności - zupełnie nieużytkowym bibelocie, który zasilił moją kolekcję w sposób bardzo przypadkowy acz niezmiernie sympatyczny.

Drewniana replika gitary firmy Jackson z wzmacniaczem ENGL i kolumną głośnikową

Znalazłam przypadkowo w rosyjskim internecie pracę Maksima Karpowa. Była to drewniana miniaturowa gitara, a do jej wnętrza przez gryf wprowadzony został wkład do długopisu. Chwalił się nią przyjaciel rzeźbiarza-autora, a ja nawiązałam z nim mailową rozmowę.
Słowo do słowa i już przeszłam na konkretne zamówienie u samego Autora. Poprosiłam o mini replikę Jacksona plus wzmacniacz firmy ENGL.
Po wymianie kilkunastu maili uściślających moje życzenia i nowatorskie pomysły rzeźbiarza dostałam zdjęcie pracy.


Jak widać Autor dostrugał jeszcze z własnej inicjatywy kolumnę głośnikową! Po jakimś czasie przesyłka trafiła do mnie a w niej to:



Maksim ciągle kategorycznie obstawał przy tym, że jest to prezent i nie chce zapłaty za swoją pracę. Oczywiście nie mogłam zostać dłużna, wszak sama wysyłka, nie licząc poświęconego czasu i materiału, miała swoją cenę. Posłałam Maksimowi zestaw dłut i mam nadzieję, iż przydadzą mu się w realizacji nowych pomysłów, choć jak pisał - rzeźbi wyłącznie amatorsko. Amatorsko czy też nie - mi się efekt jego pracy  podoba i składam jeszcze raz podziękowania Maksimowi za powiększenie mojej kolekcji gadżetów muzycznych o tak niezwykłe egzemplarze!

Максим, еще раз спасибо за деревянную гитару с аппаратурой - это настоящий шедевр!

PS. Przypominam o konkursie! Zostały dwa tygodnie do końca!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz