sobota, 28 stycznia 2012

REKORD!

Wczoraj - dzięki temu, że CZARNY OBELISK zamieścił na swoich profilach vkontakcie i facebook oraz twitterze link do mojego ostatniego wpisu - padł rekord oglądalności mojego bloga! Pomógł mi też link zamieszczony na rosyjskiej stronie dla profesjonalnych basistów - basstream.ru.

Oto dowód nadzwyczajnego powodzenia wpisu: Ta-dam!


W sumie było 247 wizyt - bardzo mi miło i mam nadzieję, że się Państwu podobało. 
A przy  okazji, jak ktoś ma wolną sekundę, proszę raz na dobę wejść na link radia NASZE.RU i zagłosować - chyba nie muszę podawać na kogo;) Wiem, dobra muzyka sama się obroni, ale kto powiedział, że nie można jej w tym pomagać?

Ponieważ czeka nas weekend, przygotowałam dla Was muzykę - oczywiście CZARNEGO OBELISKU:) Ten akurat jest z rzędu tych, co to perkusista ma najgorzej, bo go nie widać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz