wtorek, 6 grudnia 2011

List do Świętego Mikołaja/ Dziadka Mroza











Nie chcesz - to nie wierz. Ja tam w Ś.M. wierzę i dlatego piszę do niego list otwarty, bo pewnie poczta w Rovaniemi o tej porze już zapchana, a może Mikołaj nie wie co mi przynieść, to spieszę z pomocą!

Kochany Święty Mikołaju!
Byłam w tym roku...hmm, może pomińmy tą kwestię, w każdym razie bywały gorsze lata, a rózgi i tak mi nie przyniosłeś! Proszę Cię więc, abyś w tym roku przyniósł mi coś z tej skromnej listy:

- "Encyklopedia Omskiej Sceny Rockowej" Andrieja Trietjakowa /Энциклопедия омской рок-сцены/
- "Ten rosyjski rock'n'roll" Aleksandra Ustinowa /Этот русский рок-н-ролл/
- singiel "Когда-нибудь" CZARNEGO OBELISKU
- epkę "Чёрное - белое" też CZARNEGO OBELISKU
- prawa do tłumaczenia tych książek, o które w następnym roku poskładam propozycje :)

To tyle. Mam nadzieję, że to dla Ciebie nie problem.
Pozdrów ode mnie swoje renifery!

Twoja Ksenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz