sobota, 26 listopada 2011

Muzyka na sobotni wieczór

Ostatnio znalazłam i już oderwać się nie mogę...

Utwór pochodzi z filmu "Кто я?", w którym główny bohater stracił pamięć, nie wie nawet jak się nazywa, ale przypomina sobie różne fakty wyuczone w szkole, a także teksty Серьги. Piosenkarz pojawił się także epizodycznie w filmie.




Ангел


Да, я не дурак, просто не помню, кто я...


Как его узнать, если он рядом?
Как его назвать? Я думаю - ангел.
Мне гадать, не разгадать, эту тайну,
Но зачем ему надо со мною быть рядом?

Кто ты? отзовись! я чувствую тепло.
Кто ты? появись! и станет вдруг светло.
Он рядом, то сперпеди, то где-то за спиной,
Мне кажется, он каждый день со мной.


Но как его узнать, если он рядом?
Как его назвать? Я думаю - ангел.
Мне гадать, не разгадать, эту тайну,
Но зачем ему надо со мною быть рядом?

За руку ведёт, когда вокруг сплошной туман.
Тянет за язык, когда я робок или пьян.

Он рядом, то сперпеди, то где-то за спиной,
Мне кажется, он каждый день со мной.

Кто ты? отзовись! я чувствую тепло.
Кто ты? появись! и станет вдруг светло.
Он рядом, то спереди, то где-то за спиной,
Мне кажется, он каждый день со мной.

Мне кажется, он каждый день...

Очевидно, что дам ему шанс на очередную жизнь.


А вы только верите - не бросать жизнь, тогда жизнь тебя никогда не бросит.
Anioł


No, ja nie jestem wariatem, po prostu nie pamiętam, kim jestem...







Jak go poznać, jeśli jest obok?
Jak go nazwać? Myślę, że - anioł.
Mogę zgadywać, nie odgadnąć, tego sekretu,
Lecz po co jemu być obok mnie?



Kim jesteś? powiedz!ja czuję ciepło.
Kim jesteś? pokaż się! i stanie się światło.
Jest obok, raz sprzodu, raz gdzieżś za plecami,
Wydaje mi się, że każdy dzień jest ze mną.



Lecz jak go poznać, jeśli jest obok?
Jak go nazwać? Myślę, że - anioł.
Mogę zgadywać, nie odgadnąć, tego sekretu,
Lecz po co jemu być obok mnie?



Za rękę wyciągnie, kiedy wokół gęste chmury.
Ciągnie za język, gdy jestem zahukany i pijany.


Jest obok, raz sprzodu, raz gdzieżś za plecami,
Wydaje mi się, że każdy dzień jest ze mną.


Kim jesteś? powiedz!ja czuję ciepło.
Kim jesteś? pokaż się! i stanie się światło.
Jest obok, raz sprzodu, raz gdzieżś za plecami,
Wydaje mi się, że każdy dzień jest ze mną.

Wydaje mi się, że każdy dzień...


Oczywiście, że dam mu szansę na kolejne życie.


A wy tylko uwierzcie - nie porzucać życia, wtedy życie ciebie nigdy nie porzuci.


[tłum.Ksenia Przybyś]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz