sobota, 1 października 2011

Wstępniak

Pytanie:
Po co tworzyć kolejny blog?

Odpowiedź:
Bo po pierwsze, według mnie, brakuje w polskim internecie szerszej informacji o rosyjskiej ciężkiej muzyce. A ja chcę stworzyć taki subiektywny przewodnik po tym nieznanym terenie. Pokazać, gdzie leżą wędki i inspirować do własnych łowów.

Bo po drugie, chcę kontynuować opowieść o ARII, którą spisałam w swojej książce, a która zawierała historię zespołu w latach 1985-2010.

Bo po trzecie, chcę wierzyć, że nie jestem jedyną znaną mi osobą, która po tym jak zagłębiała w zachodni metal po latach odkryła, że istnieje też Wschód i wielka nieeksplorowana przez resztę świata kopalnia tamtejszej muzyki.

Zapraszam więc wszystkich muzycznych rusofilów i tych, którzy chcą zakosztować czegoś nowego na podróż. Kolejna wyprawa według planu rozpocznie się za tydzień. Proszę wsiadać, a drzwi nie zamykać - może ktoś jeszcze się dosiądzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz